سمینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM روز پنج شنبه 23 اردیبهشت 1395 باحضور جمعی از فعالین اقتصادی ملایر در محل نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، در این سمینار که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی استان همدان برگزار شد، پیرامون روشهای مشتری مداری، احترام به مشتری، راه های جذب و استراتژیهای جذب و ازدیاد مشتری، نحوه و چگونگی برخورد و نگهداری و احترام به خواست مشتری مطالبی ایراد و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.