کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال در اتاق همدان برگزار شد.
دسته بندی : اخبارشناسه خبر : 629تاریخ انتشار : 1396/04/26 توسط 966 نفر دیده شد
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال در اتاق همدان برگزار شد.
کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان بازاریابی دیجیتال با همکاری سازمان مدیریت صنعتی استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه 1396 در سالن جلسات اتاق همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، در این سمینار مدرس دوره حسین وفایی بصیر ضمن ارایه سه مورد جزوه درسی، در خصوص محورهای زیر به تفصیل صحبت و به پرسش های حاضرین نیز با ذکر مثال های کاربردی پاسخ داد.
محورهای این سمینار عبارتند از:
1- بازاریابی چیست؟
2- اهمیت بازاریابی در رفتار مصرف کننده
3- بازاریابی سنتی
4- روش های بازاریابی جدید
5- بازاریابی ویروسی
6- بازاریابی دیجیتال
7- اهمیت بازاریابی دیجیتال
8- آیا بازاریابی دیجیتال و اینترنتی یکی است؟
9- مزایای بازاریابی دیجیتال
10- نکات کلیدی در بازاریابی دیجیتال