سمینار آموزشی برندینگ گردشگری– تولید و اشتغال برگزار شد.

سمینار آموزشی برندینگ گردشگری– تولید و اشتغال برگزار شد.

دسته بندی : اخبار شناسه خبر : 700 تاریخ انتشار : 1396/05/08 توسط 972 نفر دیده شد

سمینار آموزشی برندینگ گردشگری– تولید و اشتغال برگزار شد.

سمینار آموزشی برندینگ گردشگری– تولید و اشتغال توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فنی حرفه ای و جهاد دانشگاهی استان همدان، توسط  مدرسین گروه یاد آفرین در تاریخ 11 مرداد 1396 در محل جهاددانشگاهی شهر همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، در این برنامه که باحضور "مسئولین و مدیران و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان– سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان– مدیران و کارگزاران اصناف حوزه گردشگری و شهری" برگزار شد، "رئوس کلیدی برندسازی گردشگری، تبلیغات هدفمند و برنامه ریزی فرهنگی در مدیریت مقصد گردشگری" عنوان و "در قالب پنل های آموزشی به مخاطبین" ارائه گردید.
پنل های آموزشی این برنامه توسط "مرکز توسعه برندینگ ملی، شهری و گردشگری یادآفرین در سه بخش برندینگ گردشگری، تولید و اشتغال– تبلیغات هدفمند– برنامه ریزی فرهنگی و مدیریت مقصد" اجرا گردید،  تا علاقه مندان و فعالین حوزه های مدیریتی و کسب و کار در زمینه گردشگری و شهری با "آشنایی با رئوس مرتبط با برندسازی گردشگری، با شاخص ها و روندهای اجرایی این حوزه درگیر و برنامه ریزی برندسازی در این بخش را مورد بررسی" قرار دهند.
در پنل نخست این برنامه، سهیل سیمره با ارائه "راهبردهای خرد و کلان برندسازی گردشگری و شهری مبانی برندینگ در این حوزه را" تشریح و به بررسی "روند ساخت و احصا برند گردشگری شهر و منطقه، نحوه تدقیق ذی نفعان، برنامه ریزی جذب و توسعه مشارکت گروه های کانونی، مدیریت برند مقصد و تبیین اجزای منشور برند گردشگری و شهر" پرداخت.

در ادامه در پنل دوم، علیرضا مرادی با تمرکز بر بحث "تبلیغات هدفمند، ارتباطات و رسانه های ارتباطی را به عنوان یکی از کلیدی ترین ابزار و راهبردها در راستای انتقال برند گردشگری و شهری به گروه های مخاطبین" عنوان نمود و مباحثی همچون "شناخت مخاطبین و رسانه های موثر بر گروه های هدف، برنامه ریزی تبلیغاتی، انتخاب رسانه، تولید و مدیریت محتوا و تبلیغات محیطی اثربخش را" مورد بررسی و پایش قرار داد.
در پنل پایانی، میرمحمدرضا حیدری با اشاره به "نقش روایت گونه گردشگری در تبیین ریتم گردشگرپذیری شهر به برنامه ریزی و مدیریت مقصد گردشگری با تکیه بر اصول مدیریت مقصد و برنامه ریزی فرهنگی، به ساخت روایت مشخص از شهر و مقصد گردشگری، تبدیل روایت و آوازه شهر به ریتم مستمر و به هم پیوسته گردشگرپذیری و ترویج آن در گروه های مخاطبین و بسترهای ارتباطی" پرداخت.


عنوان سایت مرجع :
آدرس سایت مرجع : لینک
اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی همدان
آرشیو خبرنامه ها
اتوماسیون اداری
ثبت نام آنلاین کارت بازرگانی
طرح شکایات
تماس باما
نقشه سایت
English