رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان: "روابط عمومی زبان گویای سازمان است. "

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان: "روابط عمومی زبان گویای سازمان است. "

دسته بندی : اخبار شناسه خبر : 718 تاریخ انتشار : 1396/05/22 توسط 696 نفر دیده شد

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان: "روابط عمومی زبان گویای سازمان است. "

سلسله نشست تخصصی نوانگار "نظرسنجی و روابط عمومی برتر" ویژه مدیران روابط عمومی ادارات (دولتی و خصوصی) استان، دوشنبه 23 مرداد ماه توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه همدان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اداره کل روابط عمومی استانداری با حضور اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی همدان، محمد آقاسی رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران– ایسپا، مهدی رفیعی معاون پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران– ایسپا، محمد حسین نادری مدیر امور شعب و نمونه گیری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران- ایسپا، احسان شهابی مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، اسداله نقدی عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا و مسعود عبدالملکی کارشناس آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان در جمع مدیران و رابطین روابط عمومی ادارات استان برگزار شد.     
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، مسعود عبدالملکی از "برگزاری طرح نظرسنجی از واحدهای فعال اقتصادی استان در زمینه جایگاه آموزش و پژوهش و ارزیابی عملکرد سازمان‌ها" خبر داد و گفت "در حال حاضر این نظرسنجی در واحدهای اقتصادی به صورت حضوری در حال انجام است"
کارشناس آموزش اتاق همدان با تأکید بر اینکه "باید از پنهان کردن اطلاعات خودداری شود" افزود "در استان همدان 3هزار و 284 واحد اقتصادی و حدود 30 هزار واحد صنایع دستی و گردشگری وجود دارد که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از این  واحدهای اقتصادی همدان غیرفعال، تعطیل و یا راکد هستند."
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان در این نشست با تأکید بر اینکه "ارتباطات و اطلاعات در دنیای کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است" گفت "روابط عمومی هر سازمان زبان گویای آن سیستم است. "
اکبر اسدی با بیان اینکه "رشد و توسعه هر سازمان در گرو گردش آزاد ارتباطات و اطلاعات است" افزود "گردش اطلاعات یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی محسوب می‌شود."
وی خاطرنشان کرد "در صورتی‌که این اطلاعات دقیق، صریح و موثق باشد منشأ ارتقای سیستم شده و زمینه‌ساز تصمیمات کارساز خواهد شد."
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در این نشست گفت "بر اساس نتایج حاصل از پژوهش‌ها 86 درصد مخاطبان به تبلیغات تلویزیونی توجه نمی‌کنند و نسل جدید 247 درصد بیش از نسل قبلی تحت تأثیر رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند."
محمد آقاسی با بیان اینکه "ذات و رویکرد اصلی روابط عمومی ایجاد تعامل با دستگاه‌ها و مردم جامعه است" تأکید کرد "مثبت‌اندیشی کاذب نباید روابط عمومی را فرا گیرد، این شیوه تفکر شاید در کوتاه‌مدت مثبت باشد اما در بلندمدت نتیجه عکس خواهد داشت."
وی به اهمیت کار روابط عمومی‌ها تأکید کرد و ادامه داد "در شرایط کنونی بسیاری از ادارات بزرگ دنیا بر دوش روابط عمومی‌ها می‌چرخد."
معاون پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نیز در نشست تخصصی نظر سنجی و روابط عمومی برتر گفت "این مرکز میزان مشارکت مردم و پیروزی فرد منتخب در جریان انتخابات ریاست جمهوری را با یک درصد خطا انجام داد."
مهدی رفیعی با بیان اینکه "پیش‎بینی رفتار انتخاباتی یک فرآیند پیچیده است" اظهار کرد "در صورتی‌که مرکز افکارسنجی چنین رفتار پیچیده‌ای را با یک درصد خطا عملیاتی کند، رفتارهای دیگر همچون آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... را نیز در جامعه شناسایی و برای حل موضوع به مسئولان ارائه خواهد کرد."
وی خاطرنشان کرد "پیش‌بینی نتایج انتخابات 96 از طریق مرکز افکارسنجی از 8 ماه پیش از انتخابات آغار شد و در 7 موج مورد بررسی قرار گرفت."


عنوان سایت مرجع :
آدرس سایت مرجع : لینک
اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی همدان
آرشیو خبرنامه ها
اتوماسیون اداری
ثبت نام آنلاین کارت بازرگانی
طرح شکایات
تماس باما
نقشه سایت
English