سمینار آموزشی نحوه ارتباط با مشتری در ملایر برگزار شد.

سمینار آموزشی نحوه ارتباط با مشتری در ملایر برگزار شد.

دسته بندی : اخبار شناسه خبر : 748 تاریخ انتشار : 1396/06/13 توسط 1005 نفر دیده شد

سمینار آموزشی نحوه ارتباط با مشتری در ملایر برگزار شد.

 
سمینار آموزشی نحوه ارتباط با مشتری با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، فرمانداری شهرستان ملایر و هیئت مدیره بازار مبل ملایر روز دوشنبه 13 شهریور 1396 در محل سالن همایش فرمانداری شهرستان ملایر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، این سمینار در آستانه برگزاری جشن یک هفته ای تبدیل ملایر به پایتخت مبل و منبت کشور و به منظور آماده سازی نمایشگاه داران و تولیدکنندگان جهت استقبال مناسب از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه،  با حضور منبت کاران ملایر برگزار گردید. 
در این همایش ابتدا محمودی نماینده نمایشگاه داران و بازار مبل ملایر ضمن توضیحاتی به بیان "مسائل و مشکلات این بخش و ضرورت آموزش برای تغییر رفتار تولیدکنندگان و نمایشگاه داران و تعامل مناسب با مشتریان" پرداخت. سپس مسعود عبدالملکی کارشناس آموزش اتاق همدان  ضمن "اعلام آمادگی اتاق همدان جهت همکاری به منظور رفع نیازهای آموزشی این بخش از فعالان اقتصادی شهرستان ملایر" به توضیح "نقش و جایگاه بالای بخش مبلمان در اشتغال شهرستان" پرداخت.
وی از افراد حاضر درخواست نمود "با عضویت در اتاق و تشکیل انجمن صادر کنندگان مبل در اتاق بازرگانی، زمینه لازم برای توسعه فعالیت های خود به خصوص در بخش بازار را فراهم آورند."
 وی همچنین "نیازهای آموزشی این بخش را برابر مطالعات و نیازسنجی انجام شده در زمینه طراحی مبل، بازاریابی، رنگ کاری، رویه کوبی و برندسازی" بیان داشت و اعلام کرد "در صورت عضویت در اتاق، واحد آموزش اتاق آمادگی لازم برای تشکیل دوره های آموزشی بلندمدت با همکاری سازمان فنی- حرفه ای را در این زمینه دارد."
 در ادامه عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان ملایر بر "نقش و اهمیت این گونه برنامه های آموزشی به خصوص در این مقطع زمانی" تاکید کرد و خواستار "مساعدت بیشتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در زمینه آموزش" شد.
 رضایی همچنین تاکید داشت "فعالان این بخش با همکاری اتاق زمینه لازم برای توسعه فعالیت خود را فراهم آورند."
 در ادامه طاهره ایزدی مسئول امور تشکل های اتاق بازرگانی نیز بر "اهمیت تشکیل انجمن مبلمان و ضرورت آن برای تقویت جایگاه این بخش در شهرستان و تشکیل مجموعه ای حقوقی برای پیگیری مسائل و مشکلات این بخش و به خصوص در امر بازرگانی خارجی و برای حضور در نمایشگاه های بین المللی و استفاده از توانمندی بالای اتاق در این زمینه" تاکید کرد.
 ایزدی اظهار کرد "با توجه به مشکلات فعلی این بخش، تنها راه نجات صنعت مبلمان شهرستان، اتصال آن به بازارهای خارجی از طریق این تشکل می باشد."
در ادامه برنامه نیز حدیث شمس به عنوان مدرس مباحث خود را  با یک پاورپوینت آغاز و در خصوص موارد زیر به تفصیل مطالبی را بیان داشت: 
1- بازاریابی چیست
2- مفاهیم اساسی بازاریابی 
 3- انتظار یک جامعه از بازاریابی 
4- نقش و جایگاه رقبا در بازاریابی
 5- انواع بازار
 6- ارتباط با مشتری و نحوه تعامل با مشتری 
 

عنوان سایت مرجع :
آدرس سایت مرجع : لینک
اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی همدان
آرشیو خبرنامه ها
اتوماسیون اداری
ثبت نام آنلاین کارت بازرگانی
طرح شکایات
تماس باما
نقشه سایت
English